Wat doen bij een klacht?

Wanneer is een klacht een klacht?

Alle medewerkers en medisch specialisten van HIFU kliniek Nederland zijn er voor je. Zij proberen je zo goed mogelijk te helpen en te behandelen. Toch kan het gebeuren dat dit niet helemaal naar wens gaat. Graag horen wij dat van je.

Wat kun je doen

Wanneer u een klacht heeft kunt u dit bespreken met de betreffende medewerker/medisch specialist. Het kan natuurlijk voorkomen dat dit niet het gewenste effect heeft of dat u de klacht niet met deze persoon (personen) wilt bespreken. Het is dan mogelijk uw klacht in te dienen. In overleg met u kan de medewerker namens u een klacht indienen zoals u dit wenst. Komt u er op deze wijze niet uit dan kunt u gebruik maken van de klachtenregeling van HIFU kliniek Nederland.

De klachtenregeling

HIFU kliniek Nederland beschikt over een klachtenregeling. Deze regeling zorgt ervoor dat op professionele wijze aandacht wordt besteed aan jouw klacht. De oorzaken van de klacht worden geïnventariseerd, geregistreerd en met je gecommuniceerd. Tevens kan dit kan bijdragen aan verbetering van de zorg van onze kliniek. Je kunt met onze klachtenfunctionaris, mevrouw Martinique Jaspers, bellen op 06 42 19 36 29 of mailen naar m.valentijn@home.nl

De geschillencommissie

HIFU kliniekNL is vanwege haar lidmaatschap bij Zelfstandige Klinieken Nederland (ZKN) aangesloten bij de geschillencommissie van de ZKN. Kom je er niet uit met de klachtenfunctionaris en klachtencommissie, dan kun je je wenden tot de geschillencommissie van de ZKN.